söndag 22 november 2009

Städning

Har gått upp och ätit frukost och nu väntar städning som ska bli mindre kul. Är ledig idag så jag lär passa på för snart ska ju adventsljusstakarna och allt annat pynt upp. Tycker att det ska bli så himla mysigt, älskar verkligen julen.
Om en vecka åker jag och F till London i några dagar. Där ska vi julhandla och bara ta det lugnt. Sen är jag ledig i en vecka till och då blir det massa bakning och förberedelser inför julen.
På julafton kommer jag jobba till halv tre och sen blir det mat hos mamma och pappa. På kvällen ska vi sen gå hem till mig och fira vidare. Det kommer bli toppen. F ska även han spendera julafton på jobbet och sen ska han vara med hans familj. Vi får träffas sen på kvällen. Det är lite krångligt vid juletid då man ska bestämma var och vad man ska göra.
Förresten ska ju alladinasken förändra sitt innehåll så man måste ju rösta för att få kvar sin favoritpralin. Jag älskar gräddnougat och trillingnöt, så jag har såklart röstat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar