måndag 28 december 2009

Lite dålig uppdatering kanske.

Det var ett tag sen jag skrev lite. Jag har haft en riktigt bra och mysig jul. Julafton spenderade jag först på jobbet. Det var ganska lugnt faktiskt, alldeles lagom med jobb. Där fanns det mängder med gott godis som jag mumsade i mig. Var fortfarande ganska mätt på allt godis när jag skulle äta julmaten. haha.
Efter jobbet gick jag hem till mina föräldrar och åt jätte god julmat. Sedan fikade vi lite och då blev alla trötta. Jag slumrade till i några minuter på soffan. Efter det blev man pigg igen. Då gick vi hem till mig och fortsatte julfirande med julklappsutdelning och julgröt. En riktigt mysig jul var det helt enkelt.

På juldagen tog jag och F det lugnt. Vi gick en promenad sen kikade vi förbi hemma hos mina föräldrar. Där fick vi lite mat och en snaps. Mums. Kvällen spenderade vi hemma hos Jonas och Sofia. Vi snackade skit och spelade Buzz. Jätte kul.

På annandagen jobbade F eftermiddag. Jag var ner på stan en sväng och kollande in rean. Men det var inte mycket att ha. På kvällen gick jag hem till Cia. Vi drack irish Coffee och hade det trevligt. Sen gick vi ut på Hellmer. Det var hur kul som helst. Dit måste jag gå igen.

Igår var jag och mina föräldrar till min morbror. Vi gick en långpromenad i snöovädret. Efter det gick vi in i värmen och fikade lite. På kvällen kom några kompisar hem till oss. Vi åt tacos och spelade Buzz. En riktigt skön söndagkväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar