fredag 22 januari 2010

Freeedag

Då var det fredag igen, tiden går så himla fort. Jag ska snart hem till mamma och pappa och äta lite mat och umgås. Ska bli kul :) Blir dock en tidig kväll eftersom jag börjar tidigt imorgon.
I morse klockan nio var jag hos frisören och färgade håret och klippte till luggen lite. Så nu är jag brunhårig, är riktigt nöjd. Sen till våren kan jag ju lägga i lite ljusare slingor och till sommaren kanske jag kan bli blond igen.
Efter frissan träffade jag mamma på stan. Vi gick lite i affärer och letade efter kläder. Ska ju på bröllop i Sundsvall nästa helg (min kusin ska gifta sig) så man måste ju ha något nytt. Jag hittade en jätte fin klänning på MQ som jag tänkte ha då.

3 kommentarer:

  1. Fundering; ska du på bröllop eftersom din kusin fyller år? *kliar sig i huvudet* Eller skulle det stå att ni skulle på fest? ;)

    Hoppas allt är bra med dig!! Kraaaam

    SvaraRadera