lördag 3 april 2010

Glad Påsk

I fredags jobbade jag mellan sju och halv tre. Det var lite jobbigt att gå upp tidigt när alla andra var lediga. Men dagen var iallafall riktigt kul med härliga arbetskompisar (som vanligt :)). Efter jobbet skyndade jag hem och gjorde mig iordning. Sen bar det iväg till Fredriks föräldrar på påskmiddag. Det var jätte god mat och väldigt trevligt. Efter maten gick vi ut och gick en sväng och tittade på deras grannars får och lamm. Jätte söta.




Idag klev både jag och Fredrik upp vid halv tio. Skönt att sova lite på morgonen. Efter frukosten vart det en tur ner på friskis. Sen gick vi runt på stan en sväng.
Vid klockan ett var vi bjudna hem till min mamma och pappa på påsklunch. Mums, det var jätte gott. Härligt att bli bortbjuden två dagar i rad :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar