måndag 31 maj 2010

Kul helg..

Helgen har varit jätte kul :) Rockstad Falun var hur bra som helst.
I lördags var jag som sagt ut och gick med Cia vid lunch. Sedan åkte jag, Fredrik och Daniel hem till Fredriks bror. Där kikade vi lite på alla hans djur. Han har grisar, höns, ankor, gäss och en katt. En hel bondgård. haha.



På kvällen gick jag hem till Cia och åt god tacopaj och drack lite vin. Vid klockan tio åkte vid upp till Rockstad och såg typ nån låt med the Poodles. Sen tog vi en bra plats framför scenen och väntade på att Sabaton skulle spela. Vilken bra stämning det var i publiken. När de började spela blev alla lite halvgalna. hehe. Jätte duktiga var de iallafall och de såg ut som att de hade jäkligt kul på scen. Efter att ha sett Sabaton satte vi oss i öltältet. Men jag gick hem ganska snabbt för det var så himla kallt ute. Jag hade många lager kläder under jackan men det hjälpte inte brrr.

1 kommentar: