lördag 28 augusti 2010

Härlig lördag!!!

Ojoj, vilken skön lördag jag har haft. Idag vaknade vi rätt sent för att igår kväll åt vi kräftor med mamma och pappa. Det blev inte så farligt sent men man blir ju trött ändå. På dan vid tolvtiden kom Fredriks bror och hans familj hit och fikade. Det var riktigt nice, de är så himla trevliga :)

Efter det lånade jag och Fredriks mina pärons bil och åkte till Gävle. Fredrik ska börja på högskolan där på måndag så han ville veta vart skolan låg. Eftersom jag har pluggat där i tre år så visade jag honom runt lite. Såklart åkte vi förbi Valbo på vägen hem. Vi var in på Ikea och tittade runt lite. Jag hittade en massa grejer jag ville ha men jag tror att vi måste flytta till ett hus först. Det finns ingen plats här i lägenheten. Haha. Vi var inne på köpcentrumet också. Både jag och Fredrik handlade lite kläder. Jag som hade tänkt att jag inte skulle handla kläder den här månaden ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar