lördag 2 oktober 2010

God morgon

Nu är det äntligen helg och jag är ledig i hela tre dagar. Så himla skönt. Men jag måste tyvärr plugga en hel del, mycket att lära in på lite för kort tid. Den här gången ska jag plugga in om celler, nerver och muskler. Det är kul men ganska komplicerat. Sen måste jag ju öva på massagetekniken också. Idag ska mamma komma förbi så jag får öva på henne.

Igår efter jobbet träffade jag Cia på stan. Vi gick runt och kikade på nya glasögon till henne. Det fanns en massa snygga så det blir nog lite svårt att välja för henne. Sen träffade vi Fredrik och Wille på Bishops och åt lite mat. Gott var det.

På kvällen var vi hundvakt åt Ludde. Han var så snäll och gjorde inte mycket väsen av sig, han låg mest och sov.
Dags för plugg nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar