onsdag 27 april 2011

God morgon :)

Sitter i köket och väntar på att äggen ska bli klara. Sover nästan fortfarande ;) Gick ju och la mig ganska tidigt igår men började läsa en bra bok. Så jag tror jag inte släckte lampan förrän halv tolv. Det är sent för mig ;)
Efter jobbet har jag ju lovat mig själv att jag ska plugga. Får se om jag hållet det. Men innan det ska jag pallra mig ner på Friskis. Nu måste jag komma igång med träningen igen. Blev rätt mycket mat och godis i påsk :)

Imorse fick vi en dagstidning i brevlådan. Skumt, vi har ju ingen tidning. Men det är ju kul att få en. Hoppas den kommer imorgon också..
BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar