tisdag 3 maj 2011

Zzzzz

Sitter framför datorn och har varit duktig och pluggat i nån timme. Det går segt för mig. Det är svårt och motivationen är ju inte på topp. På internet kan man göra test från boken, så kan man bara de så är det lugnt. Men jag har lite svårt för det här att bara plugga på de frågorna och egentligen inte förstå. Jag vill ju liksom fatta vad det handlar om och inte bara plugga till provet.


Imorgon börjar jag klockan sju och slutar redan klockan två. Skönt att få sluta tidigt en dag :) Eftersom jag ska upp så tidigt så ska jag nog krypa ner i sängen snart. Är ganska trött så jag kommer nog somna direkt.


Förresten höll vädret i sig. Det var riktigt skitväder hela dagen idag. Tur att man jobbar inomhus :) Nu längtar man ju ännu mer till semestern och till lite sol och värme.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar