torsdag 23 juni 2011

Packat klart

Då har jag packat färdigt för idag. Kommer nog packa om lite imorgon om jag känner mig själv rätt ;) Det är så svårt att packa när man både ska vara i Sverige och Turkiet. Ganska olika klimat just nu. Här regn och moln och där 30 grader och sol.


Fikade med Helena i veckan och det var så mysigt. Vi satt vid slussen och hade det riktigt trevligt. Jätte söta små fåglar överallt. Både gråsparvar och gräsänder med ungar. Ungarna var helt orädda och så himla gulliga :) Försökte ta kort på en gråsparv med det gick sådär, de var ju så snabba och jag hade ju bara kameran på mobilen :)



Nu ska jag titta lite på Criminal Minds!


1 kommentar:

  1. Vill bara önska dig en riktig trevlig midsommar, hoppas du hittar en regnfri plats att fira den på;-)
    Ha sen en kanonskön semester med både fjäll och varma dagar på stranden i Turkiet...
    Kramar Gun

    SvaraRadera