söndag 15 januari 2012

Hemma

Då var man hemma igen. Hittade iallfall en t-shirt för hela 80 kronor. Alldeles lagom :) Nu ska jag ta mig något att äta. Ska se om det finns några rester i kylen. Ska också fundera på vad jag ska laga för mat ikväll. Måste nog kolla runt på nätet efter något bra recept, har ingen fantasi idag.

Gårdagen var riktigt trevlig. Vid lunch var jag och fikade med Helena. Det blev såklart en chokladboll och en cola. mums. Sedan var det bara att skynda sig hem och göra sig iordning. På eftermiddagen åkte jag och Fredrik hem till min bror och hans sambo. Hon fyllde 30 år i fredags så vi var där och firade henne. Alla mina syskon med respektive + barn var också där. Vi fick god smörgåstårta och fika. Vid sex-sjutiden skjutsade Fredrik mig till Sandra, en jobbarkompis. Där hade vi tjejkväll med några tjejer från jobbet. Åt god mat och satt och pratade hela kvällen. Alltid så mysigt och trevligt att träffa dessa tjejer. Man blir så glad att man har så fina vänner :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar