måndag 23 april 2012

Sprutor

Idag var vi på bvc med Hugo. Han hade växt som han skulle. Nu väger han över 5,5 kg. Stoor kille :)
Han blev vaccinerad idag också. En spruta i vardera låret samtidigt. Tur att Fredrik var med så att han kunde hålla i honom. Jag tycker det är lite otäckt med sprutor (trots att jag jobbar inom sjukvården). Hugo blev jäääätte ledsen och likaså jag. Tyckte så synd om honom, stackars liten. Tydligen kan han få feber ikväll så det måste vi hålla koll på.
Annars har jag inte gjort så mycket idag. Håller på och tvättar just nu medan Hugo sover. Fredrik är ute och springer. Han ska ju ner och springa Göteborgsvarvet i maj så nu lär han träna som tusan :)
Imorgon ska jag till Mvc och kolla att allt ser bra ut efter förlossningen. Inte så himla kul menmen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar