tisdag 16 oktober 2012

Bebiständer

Dagen har varit riktigt bra. Fredrik var ledig idag så det är alltid roligt. På förmiddagen var jag och Hugo en sväng på stan. Sedan blev det lunch hemma och vid klockan ett var vi på informationsmöte om "små barns tänder" på folktandvården. Man fick reda på en hel del bra grejer. Hugo har ju precis fått sin första tand så nu är det väl bara till att börja borsta :)
Vid femtiden gick jag tillsammans med mina föräldrar på kalas. Min systers son fyller år idag. Så där blev det mat och fika. Fredrik och Hugo lämnade jag hemma. Hugo blir ju så trött och behöver typ gå och sova klockan halv sju :)

Imorgon bitti blir det frukost tillsammans med Madde. Mys. Sedan ska vi gå till öppna förskolan en sväng. Blir nog en bra dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar