måndag 15 december 2014

Börja igen...

Funderar på om jag ska börja blogga igen. Det var ju hundra år sen sist. Känner mig liksom lite motiverad, iallafall ikväll. Haha.
Ligger i sängen och tittar genom foton jag tog på barnen idag. Försökte få till ett fint julkort men hjälp vad svårt det var. Hugo satt ju ganska still men Lova hade verkligen myror i brallan ;) Det var svårt att ta kort med mobilen också för jag fick inte till nån bra skärpa. Får se om jag orkar göra om det imorgon men med systemkameran. Man är som vanligt ute i sista sekunden.
Barnens julklappar är iallafall inhandlade så det känns skönt. Sen ska vi bara fixa klappar till våra syskonbarn också. Det får nog bli till helgen då Fredrik är ledig. Mycket som ska fixas i helgen... Handling, gran, julmat, städning. Men det är skoj också :)
Nu ska jag fortsätta med korten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar