torsdag 17 mars 2011

God morgon!

Har precis ätit frukost framför tvn. Idag blir det nog ingen träning. Känner att kroppen måste vila lite. Den har nog fått en chock av all träning. Haha. Men imorgon ska jag nog ner till Friskis igen. För då slutar jag klockan tre och då blir det inte så sent. Idag börjar jag som sagt kl elva och slutar halv åtta. Ett konstigt arbetspass. Man hinner varken göra något innan jobbet eller efter jobbet. Men det var ju skönt med sovmorgon iallafall.

Man blir så glad när man tittar ut genom fönstret och ser att solen lyser. Känns nästan som vår trots att det är minusgrader. Men jag tror att det kommer bli plusgrader i helgen iallafall. Då är det ju Svenska skidspelen här så man hoppas ju på fint väder. Funderar på om jag ska dit på lördag. Vi får se hur det blir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar