söndag 27 mars 2011

Soffan!

Jag och Fredrik sitter i soffan och tittar på tv. En skön söndagskväll helt enkelt :)
Efter massagekursen gick jag ner och tränade på Friskis. Kändes skönt efter att ha suttit still mesta delen av dagen. Jag tycker själv att jag är rätt duktig ;)
Imorgon börjar jag redan kl sju. Alldeles för tidigt. Ikväll är det ju Luftslottet som sprängdes och den måste man ju se på. Men det blir ju egentligen för sent när man ska upp så tidigt dan efter. Aja...
Efter jobbet ska jag till frisören. Äntligen! Vet dock inte riktigt vad jag ska göra än. Måste nog iaf klippa av en bra bit och sen blir det nog lite slingor. BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar