torsdag 8 september 2011

God natt!!!

Dags att gå och sova nu. Jag är så himla trött. Det har hänt mycket idag :) Vi var på ultraljud imorse och såg bebisen för första gången. Man såg verkligen jätte bra och det var förstås helt fantastiskt. Vi fick med oss några bilder hem så nu sitter de på kylskåpet :)
Efter jobbet var jag och Fredrik på handledarkurs. Den var hur bra som helst och nu är jag jätte peppad att ta det där jäkla körkortet :)
Imorgon börjar jag jobba kl åtta och kl tio ska jag till tandläkaren. Ska bli lagom kul, men det går nog bra.

God natt :) BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

1 kommentar:

  1. Vad spännande det måste ha varit! När ser man om det är en tjej eller en kille? Kraam

    SvaraRadera