måndag 5 september 2011

Skönt att vara ledig

Vilken trevlig dag jag har haft idag :) Vid tolv åkte jag och Marie hem till Gabbis och hälsade på. Vi fikade och pratade och hade det riktigt mysigt.

När jag kom hem fixade jag lite käk och sen gick jag och Fredrik ut och gick. Vi hann precis komma hem innan det började spöregna. Nu sitter jag på sängen med datorn i knät och ska försöka logga in på körskolan. Ska kolla runt lite hur det ser ut men det blir nog inget plugg idag. (Tack snälla Cia för hjälpen). Imorgon blir det jobb igen men börjar inte förrän 12.30. Skönt med sovmorgon :)

BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

1 kommentar:

  1. Roligt om du kommer igång =) Har du hört någpt mer från Nordstans? Kraam Cia

    SvaraRadera