fredag 23 september 2011

Idol

Sitter här mätt och belåten i soffan och tittar på Idol. Skönt att bara ta det lugnt :)

Imorgon ska vi flytta lite grejer från Källviken till Fredriks föräldrar. Vi har inte plats här hemma just nu så vi får ha det hos dem så länge. Himla snällt av dem. Sen funderar jag lite på om jag ska hyra ett förråd som vi kan ha sakerna i. Måste kolla runt lite på nätet vart de finns och vad det kostar.


Idag efter jobbet var jag ner på stan en sväng. Handlade två nya tröjar från hm. Måste ha lite nytt eftersom magen växer så mycket ;)


Igår var jag och Fredrik på bio tillsammans med några söta jobbarkompisar. Vi såg Jägarna 2 och den var riktigt bra. Dock inte lika bra som ettan men helt klart sevärd.

Nu ska jag titta vidare på tv...

2 kommentarer:

  1. Tycker du ska börja med dagens bild, så man får se hur magen växer =)

    SvaraRadera
  2. Håller med Cia! Iaf en bild i veckan :)

    SvaraRadera