fredag 5 mars 2010

Fredagmorgon

Idag är jag ledig. Oj, vad skönt det är. Gick upp tidigt för vi hade tvättid klockan sex (ja Helena, jag vet att jag tvättar ofta:)). Så innan klockan sju hade jag laddat första maskinen, klätt på mig och ätit frukost. Så nu vet jag inte vad jag ska göra medan jag väntar på tvätten.

I veckan fick jag för mig att jag ville lära mig att virka. Så i onsdags tog jag med mig mamma till garnaffären och köpte garn och virknål (jag trodde det hette virkpinne, haha). Det vart lila garn och jag tänkte att det ska bli en mössa. Det är inte så himla lätt som jag trodde. Men man lär sig väl med tiden.

Nu måste jag gå ner till mitt andra hem, tvättstugan :)

1 kommentar:

  1. Hehe känns skönt att kunan lita på dig på nåt sätt! Men nu saknar jag ju dig, ska vi träna imorn? JAJAJA!

    SvaraRadera