torsdag 18 mars 2010

hoo hooo

Vilken skön dag jag hade igår. Slutade redan klockan två och då mötte jag upp Fredrik på stan för en fika. Det vart chailatte såklart. Efter det gick vi ut på en promenad. Vi tog med oss en massa gammalt bröd och sånt som vi matade änderna med. De var dock inte så jätte sugna på tacoskal men det gick ner iallafall. haha.
På vägen hem gick vi förbi mina föräldrar. Där tiggde jag till mig lite sylt som pappa hade gjort. Jätte god. Så när vi kom hem vart det vofflor med sylt och grädde. Men va långt tid det tog att göra och sen vart man ju mätt på en gång. Cia kom förbi hon med och åt lite. Sen låg vi och degade i soffan framför filmen King Kong från 1976 (eller nåt sånt). Den var faktiskt helt okej, men jag tycker slutet är lite jobbigt att titta på. Man sitter liksom och hoppas på att han inte ska dö men så vet man ju att han alltid gör det. hm...

Idag har jag jobbat 08.00-16.00. Det var faktiskt en riktigt kul dag idag med roliga arbetskamrater. Efter jobbet gick jag och tränade med Helena. Det gick bara fint. Längtar tills imorgon för då är det ju schlagerpass som gäller. Det börjar vid kvart över fem men jag och Helena ska vara där i god tid. För tydligen brukar passet vara väldigt populärt.

Nu ska jag titta på antikrundan :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar