söndag 14 mars 2010

Söndag

Fy vad helgerna går fort. Det var ju nyss fredag och man hade hela helgen att se fram emot. Nu är det söndagkväll och man har en hel lång arbetsvecka framför sig.
Idag gick vi upp ganska sent, skönt med sovmorgon ibland. Vid ett-tiden gick Fredrik och jobbade och jag åkte till min morbror med mamma och pappa. Där var vi ute och promenerade i solen. Hur skönt som helst.
Min morbror berättade att ett utmattat och benigt rådjur gick omkring i hans trädgård. Han brukar lägga ut äpplen till rådjuren ibland under vintern. Men nu var hans förråd slut. Så jag, mamma och pappa åkte och handlade lite nya äpplen som rådjuret kunde få. Så hoppas att han/hon blir mätt :)
Vid klockan sex gick jag ner på friskis och tränade med Helena. Det var en nära döden upplevelse men ett väldigt kul pass. Jag känner mig ganska trött i kroppen nu så antagligen blir det en dag med träningsvärk imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar