torsdag 11 mars 2010

Virkar

Nu sitter jag framför tvn och virkar på min halsduk. Känner mig lite som en gammal tant, haha. Men kul är det och jag tycker faktiskt att den blir ganska fin. Den är rosa i olika nyanser. Men jag lär väl inte kunna använda den förrän till nästa vinter för nu börjar det bli för varmt ute.
Dagen började med en promenad med Cia. Det var riktigt skönt ute. Sen jobbade jag som vanligt 07.30-16.30. Därefter gick jag ner på stan och träffade mamma. Jag handlade två tröjor och en väska, så jag är nöjd. Efter det gick jag på Waynes med Cia. Vi drack Chai latte och pratade lite skit. Riktigt trevligt.
Snart är det antikrundan på tv. Det är så himla kul att titta på. Varje gång jag ser det hoppas jag på att jag också kan ha nån gammal grej hemma som är värt en massa pengar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar