lördag 20 mars 2010

Svenska skidspelen

Att vara på skidspelen idag var hur kul som helst. Jag och Cia gick upp dit så vi var där vid klockan ett. Solen sken och det var jätte mycket folk. Mycket mer än förra året. Stämningen var på topp. Det var dock ganska lerigt på sina ställen och man bara väntade på att man skulle trilla omkull. Men vi klarade oss ifrån det hela dagen förutom att det skedde en liten incident på slutet. Synd bara att jag inte tog ett kort ;) Dagen var hur som helst väldigt trevlig. Skönt att vara ute i det fina vädret. Nu känner jag att det hettar lite på kinderna efter att ha varit i solen hela dagen. Min hy har ju liksom gått i ide under vintern och är inte van vid solljus.

1 kommentar:

  1. haha, snygg bild!:P
    ja du skulle tagit kort på min fina vurpa, hahaha:P
    tack för idag och ikväll, alltid lika trevligt att umgås med dig=)
    godnatt!

    SvaraRadera